Wykaz zajęć pozalekcyjnych w EDUKACJI WCZESNOSZKOLNEJ "Podstawy programowania - OZOBOTY"
1a - Marta Porządna -Wójcik; środa 6l w sali 205
1b - Ewa Romaniuk; piątek 1l (co drugi tydzień I i III piątek miesiąca w sali 206)
2a - Alina Sosik; wtorek 5l - co drugi tydzień (pierwszy i trzeci tydzień miesiąca), sala 203
2b - Agnieszka Mieleszczuk; czwartek 6l (co drugi tydzień), sala 211
2c - Małgorzata Szendel; środa 6l o godz. 12.55 w sali 201, w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca. 
2d - Grażyna Franczuk; poniedziałek 6l
3c - Zofia Turska; piątek 6l (co drugi tydzień pierwszy i trzeci tydzień miesiąca,sala 111)
3d - Bożena Szewczuk; środa 5l (co drugi tydzień w pierwszym i trzecim tygodniu każdego miesiąca - sala 112)
Robotyka w nauczaniu wczesnoszkolnym, czy to w ogóle możliwe?

OZOBOTY – Pingwiny w krainie lodu i śniegu w klasie 2c.

Ozoboty klasy 2a w Krainie Czerwonego Kapturka

Matematyka i Ozoboty w 3d

ZABAWY Z OZOBOTAMI – 3d

Zajęcia przy użyciu roota - OzoBot, który rozpoznaje odpowiednie sekwencje kolorowych linii i podąża ich śladem. Za pomocą kredek lub flamastrów możemy w prosty sposób napisać pierwszy program. Te same komendy można również zaprogramować używając platformy OzoBlockly: po stworzeniu kodu wystarczy przyłożyć OzoBota do monitora, aby przesłać mu kod.
Robot idealny do szkolnych zadań dydaktycznych związanych z informatyką i robotyką. Zdobywca głównych nagród w kategorii "Best Robot" na światowych targach w USA: "Consumer Electronics Show" w 2015 r. i "International Toy Fair" w 2014 r.

OzoBoty programujemy np przy pomocy Platformy OzoBlockly, czyli wizualnego edytora, który wprowadza dziecko w świat programowania. Ruch OzoBota jest urzeczywistnieniem ich działań. W ten sposób uświadamia się dzieci i młodzież, że programowanie służy rozwiązywaniu konkretnych problemów. Programowanie to narzędzie, które realizuje ludzkie potrzeby.

section_ozobot_2